Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

GY!BY


Μετα απο π.χ δεκα λεπτα που θα πατησεις το Play στο Sleep των ΘΕΩΝ godspeed YOU!black emperor κατι μεσα σου θα'χει προλαβει ηδη τα παντα. Μετανιωνω ειλικρινα που δεν πηγα να τους δω στο gagarin το δεκεμβρη. Πηγε μια φιλη μου ομως. Δεν ειμαι εδω για να λεω για τα λάιβ που πηγαν φιλοι μου, δεν ειμαι καλη σε αυτο. Θελω να πω για την μπαντα. Που γενικοτερα αποπνεουν το ΣΚΟΤΑΔΙ απο παντου. Απο καθε γαμημενο δισκο βασικα. Οχι μια και δυο και τρεις. Πολλες φορες. Ειναι για ουισκια και για θανατο. Ειναι για μοναξιες και ερημονησια. Ειναι για να τα σπας εσυ και το ταβανι. Πλακακια να τα κανετε με πολυ νοημα. Γαμηστερες κιθαρες, κρουστα σαν τους παλμους του ειναι σου σε καποια, POST ROCK ρε του θανατα... να πιανεις και να μη πιανουνε τα χερια σου να εχεις γινει ολος σκελετος. Φανταζομαι καμια φορα πως θα τανε να πηγαινα στο λάιβ, οχι αυτο το Δεκεμβρη, εκεινο που θα γινοταν μιαν ανοιξη ζεστη ενα καλοκαιρι αργα το βραδυ, κι εγω θα ημουν οπως τωρα με ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ στη μουσικη κι εκεινοι θα με βιαζαν πατοκορφα με ενα LIFT YOUR SKINNY FISTS LIKE ANTENNAS TO HEAVEN... αυτο φιλε θα ηταν αρρωστο σκηνικο... Αρρωστη αγαπη, και επρεπε να το πω.... Λοιπον και για να τελειωνουμε, αυτο ειναι μονο η αρχη... Οριστε και ο λογος:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου